במידה ועושים תמ׳׳א 38 בבניין שלנו, ולחלק מהדירות אין תופסות אלא רק מעלית ואפילו יש פתיחה של מרפסות - האם בעקבות תוכנית הרבעים בעלי הדירה יצטרכו לשלם היטל השבחה? כיצד מחושב ההיטל? תודה
היי דוד,
היזם צריך להתחייב כי יישא בכל עלויות הפרויקט לרבות היטלי השבחה, בין אם יש תוספות ובין אם לאו.
בברכה,
עו"ד מאור רובין
גיא פרבמן ושות'- משרד עו"ד
שאלו את מנהל/ת הפורום:
נריה כהן, עו"ד
055-4532856
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

בעבר חלק מהמפקחים נטו לדחות את הדיון בתביעת הסרבנים עד הכרעת ועדת הערר. לפני כשנה או קצת יותר התקבל תיקון שהגשת ערר אינה מעכבת המשך קבלת היתר בניה ולפיכך הנטיה היום של המפקחים כן לקיים את הדיון למרות ...
המשך תשובה