שלום אני גר בשכונת פלורנטין - הבניין שצמוד(קירות נושקים) לבניין שאני גר בו עתיד לעבור בימים הקרובים הריסה - ככל הנראה מדובר בתמ"א 38/2. א. בעל הבית לא ציין את הדבר בחוזה שנסגר. ב. האם יש לזה השפעה כלשהי על החוזה שלי? קיצור חוזה/הורדת שכר דירה? יהיה לי אתר בנייה בצד השני של הקיר. תודה רבה על העזרה
שלום,
על מנת להשיב לפנייתך עליי לעיין בהסכם השכירות. אתה מוזמן להתקשר למשרדנו לתיאום פגישת יעוץ פרטנית. עו״ד דן הלפרט
שאלו את מנהל/ת הפורום:
נריה כהן, עו"ד
055-4532856
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

במקרים רבים העיריה דורשת חתימות בעלי דירות על מסמכים שונים לשם קבלת הטופס. לעיתים גם חתימת נציגים. אציין כי בשלב הזה יש כבר בידי היזם י"כ כדי לחתום בשם הדיירים ולהגיש לעיריה . ...
המשך תשובה