בבניין שלי 6 דיירים, זכאי לתמ"א אבל יש מחשבה להוסיף מעלית וממ"ד ולשמור את האופציה להתחדשות למועד רחוק יותר. במידה ותהיה אופציה כזו בעתיד, האם העובדה שכבר יש לנו ממ"דים תמנע מאיתנו את האפשרות להרוס ולבנות מחדש?
שלום,
על פניו נראה שתאלצו לבצע חיזוק המבנה על פי תמא 38 כתנאי להיתר. בברכה. עו״ד דן הלפרט
שאלו את מנהל/ת הפורום:
נריה כהן, עו"ד
055-4532856
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

קמת מוזר לי שיש הסכם פרטני עם כל דייר ודייר. עדיף להתייעץ עם שמאי לגבי שווי התמורות שאת מקבלת וכמובן עם עוו"ד לראות אם הפער בנוסחים משמעותי או סמנטי...
המשך תשובה