בבנייני עומדים לבצע תמ"א 38/2 כל דיירי הבניין הסכימו להתפנות לדירות שכורות לטובת ההליך, קיים דייר סרבן אחד מבין 10 דירות שאינו מוכן לחתום על חוזה התמ"א, האם הפרויקט יתעכב או שניתן לחייב אותו מכיוון שהוא היחיד והרוב רוצה בהליך? בברכה
חיזקי שלום,
בהינתן רוב של 80% מבעלי הדירות החתומים על ההסכם ניתן, לאחר קבלת החלטת ועדה, לנהל תביעה נגד המתנגד בפני המפקחת על המקרקעין. בברכה. עו״ד דן הלפרט
שאלו את מנהל/ת הפורום:
נריה כהן, עו"ד
055-4532856
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

1. לא. 2. יש מגוון של פטורים אישיים (ירושה, נכה, פריסה וכו`). 3. ככלל החוזה אחיד לכולם. עם זאת בנושא המיסוי האישי יכול ויהיו חריגים וענין זה צריך להיות מוסכם ומאושר גם ע"י הנציגות. ...
המשך תשובה