האם עירייה יכולה לדרוש בתמ"א 38/2 ולא בפינוי ובינוי לבנות בשביל בניינים שבהם מתגוררים אנשים מבוגרים גני ילדים בקומות הראשונות של המבנים? בתודה

זו המגמה וזו כוונת המחוקק לאפשר תמורות ציבוריות. זה עדיין לא הוסדר אך כי יש ערים שזו המדיניות שלהם
שאלו את מנהל/ת הפורום:
נריה כהן, עו"ד
055-4532856
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

אין הכרח שעל כל נייר יתנוסס שם המהנדס או חתימה שלו. יש לברר באותה עיר האם ההנחיות הללו אושרו. בהצלחה, נריה כהן, עו"ד ראש מחלקת התחדשות עירונית פלס, מוזר, כהן ושות`...
המשך תשובה