שלום, בתמ"א 38 כאשר מתקינים חלון חדש והיה בו רשת וסורג הקבלן מחויב להתקין חדש במקומם. נכון? כי בהסכם לא ביטלו רשתות וסורגים ובכלל הבית לא שווה ללא אלה כי מיד יש יתושים עכברושים וכל חיות השדה.

לא בהכרח. אם לא רשום התקנת רשתות אז אין חובה להתקין רשתות
שאלו את מנהל/ת הפורום:
נריה כהן, עו"ד
055-4532856
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

18 חודשים נשמע קצת מעט בהתחשב בעובדה שהשגת טופס 4 לוקחת הרבה זמן. מצד שני גם 30 חודשים נשמע הרבה. מציע שתתיעצו עם מפקח הבניה שלכם שיבחן את התקופה. בהצלחה...
המשך תשובה