נתקבל היתר תמא 38/1 בנין ב-ת"א . היזם שילם לעירייה את המיסים כנדרש. יש תאריך לפי ההסכם לעליה על הקרקע , בכל זאת כל הנושא מתעקב אולי קבלת מימון או מי יודע מה. אפילו שלט המורה על תמ"א 38 היזם טרם העמיד! נראה לנו שבכל זאת יש בעיה מסויימת. שאלתי האם היזם יכול לדרוש ולקבל חזרה מהעיריה את המיסים ששילם ?

ניתן לקבל בחזרה אגרה בניה שלא מומשה.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
נריה כהן, עו"ד
055-4532856
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

בדרך כלל סופרים את המרפסות שנסגרו כשטח עיקרי. האם אתה זכאי למכונת כביסה? זה לא עניין של "זכאות". אפשר לנהל על זה מו"מ עם היזם ...
המשך תשובה