1. יזם זכה במכרז שבו נקבע כתנאי סף שלכל דירה יתווסף שטח של 25 מ"ר. 2. בגיבוש החוזה נקבע ששינוי בתכנית עד לפגיעה של 2% לא תזכה בפיצוי. מעבר לשינוי של 2% הזיכוי יהיה בשובר לניצול בדרך של שידרוג. השאלות: 1. האם הזכייה במכרז מבוטלת . 2. האם מתן פיצוי ע"י זיכוי נחשב מבחינה משפטית לתנאי מקפח לא חוקי.

לא ל- 2 השאלות
שאלו את מנהל/ת הפורום:
נריה כהן, עו"ד
055-4532856
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

1. אפשרות ראשונה- תבדוק עם העיריה אם נעשות בבניין עבודות בניגוד להיתר או בחריגה מתקופת ההיתר ואם כן זו יכולה להיות עילת תביעה כנגד העיריה וכנגד בעלי הדירות בבניין והיזם ודרישה לתשלום פיצוי בגין מטרד...
המשך תשובה