שלום לכולם. דיירי הבניין שלנו חתמו על הסכם תמ"א 38 לפני כשנתיים, אך עד היום היזם לא התקדם מעבר לשלב התכנון הראשוני. לטענתו יש עיכובים בעירייה, אבל אנחנו מתחילים לחשוש שהוא סתם מושך זמן. האם יש לנו אפשרות חוקית לבטל את ההסכם ולחפש יזם אחר, או שאנחנו מחויבים להמשיך איתו? מה התנאים לביטול הסכם כזה?

שנתיים זה יחסית טרי
ההסכם אמור לתת תשובה לגבי המועדים הללו
שאלו את מנהל/ת הפורום:
נריה כהן, עו"ד
055-4532856
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

תלוי לצורך מה השאלה שלך. אם זה לתורך התחדשות עירונית אז בדרך כלל מה שקובע ומוסכם בהסכמים זה שטח בנוי בפועל בכפוף לכך שנבנה בהיתר ואז במקרה כזה פחות חשוב השטח הרשום בטאבו. ...
המשך תשובה