שלום עו"ד ידיד. לאחרונה מתפרסמות כל מיני הודעות על אנשים שקיבלו את תעודת הלידה (כולל בפורום זה). חלק מדברים על 7 חודשים מעת ההגשה למשרד הפנים, אחרים על 10 חודשים ואחרים על שנה. יש לכם מושג מה הערכת הזמנים העדכנית ולמה זה שונה מאחד לשני? תודה לך
רונן שלום,
חלק מלקוחותיי קיבלו אזרחות די מהר- סביב חצי שנה ולחלק זה לקח יותר משנה וחצי. יש לי לקוחות רבים שמחכים זמן רב ולעומתם אחרים שישר קיבלו. איני מצליח עוד למצוא חוקיות כלשהיא בנושא. המלצתי היא פשוט לחכות לקבלת האישור ופעם בתקופה לבדוק ברשויות שם את מצב התיק.
ללקוחות שלי בודק עורך דין פורטוגלי מטעמנו את המצב פעם ברבעון.
בהצלחה,
שאלו את מנהל/ת הפורום:
אדם ידיד
055-4547239
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

לירון שלום, לעת זו, ניתן עוד לקבל אזרחות לבת הזוג ללא מבחן שפה. אי מניח שתהיה החמרה בנושא וממליץ להגיש כבר עתה את הבקשות לכל בני המשפחה. ...
המשך תשובה