שלום לפני 20 שנה עבדתי וגרתי 3 שנים בארה"ב נצברו שם כ 100K $ ב 401K נשאר לי שם חשבון בנק לא פעיל עם כ 4K $ האם אני צריך לדווח ? אני מעוניין להעביר את הכסף לישראל איך עושים זאת הכי נכון ומה בנוגע למיסים ? תודה רבה !!
תחילה לממש בארה"ב ולהעביר הכסף לבנק בישראל, לאחר שתראה לבנק מקור הכסף ולאחר מכן לדווח למס הכנסה בדו"ח אישי על הכנסה זו.
מומלץ לקבל ייעוץ לגבי עצם המימוש והמס בנדון בארה"ב ובישראל.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד ורו"ח אבידור לפיד
055-4532967
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

בסופו של דבר יש לך חשיפת גבוהה מאוד. עליך לנתק תושבות ככל ואתה מעוניין שלא לשלם מס בגין עבודתך בחו"ל - עצם המשך התשלום לביטוח לאומי מראה לביטוח לאומי וכן למס הכנסה שאתה ממשיך לצרוך שירותים ציבוריים -...
המשך תשובה