היי, לאשתי יש דירה בבעלותה ברעננה בה אנחנו גרים עם הילדים. אנחנו חושבים לרכוש דירה להשקעה בשומרון, שתהיה הדירה השנייה שלנו (או אולי הדירה היחידה שלי?) כמה מס שבח נצטרך לשלם? האם נוכל לרכוש את הדירה בשומרון רק על שמי? תודה רבה,

רכישת דירה שנייה בשומרון היא בדיוק כמו רכישה של כל דירה אחרת בכל מקום אחר בישראל.
אם הדירה רשומה במנהל או בחברה משכנת לרוב ניתן לרשום גם בעלים אחד.
בחטיבה להתיישבות (רוב הישובים הכפריים) לא ניתן לרשום בן זוג אחד כאשר אתם נשואים (אלא במקרים חריגים ומיוחדים).
יש פתרונות נקודתיים- במידה הצורך מוזמנים לפנות אלי ואשתדל לסייע בשמחה
שאלו את מנהל/ת הפורום:
אבינעם גואלמן משרד עו"ד ונוטריון
055-4532852
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

שלום, זה פורום של רכישת מקרקעין ביהודה ושומרון. ככל ומודבר בקרקע ביהודה ושומרון שחלה עליה כבר תב"ע, המשמעות היא שהקרקע כבר מסודרת ורשומה ולכאורה צריך בעיקר ללמוד מה התב"ע מאפשרת. בכל מקרה, לא ניתן...
המשך תשובה