אני בתהליכי קנייה של דירה שעדיין בבנייה בבניין ביהודה ושומרון. הבנתי שמכיוון שאני קונה את הקרקע והקבלן בעצם רק נותן לי 'שירותי בנייה' מבחינה חוקית אז אני צריך לשלם 5% משווי הפיתוח שנעשה לקרקע עד עכשיו כמס רכישה. יש אפשרות לקבל החזר על המס רכישה? ואם אמכור את הדירה בעתיד אחרי שהיא תהיה בנויה, הקונה יצטרך גם לשלם מס רכישה, או שבגלל שאני אמכור לו באמת דירה אז יהיה לו פטור לפי המדרגות שווי נכס שבישראל הקטנה?

בהנחה שהנכס רשום במנהל איו"ש , בעלי הנכס יכולים להגיש פניה דרך הדיגיטל. אם לא ברור, מוזמנת ליצור קשר עם משרדנו ונשמח לסייע...
המשך תשובה