שלום רב, אמי ז"ל נולדה באוסטריה ב1926 וברחה לאנגליה אחרי ליל הבדולח ועלתה ארצה ב1949. אני נולדתי בארץ בשנת 1958. (אבי מפולין) האם אני זכאית לאזרחות אוסטרית? מה לגבי ילדי?

גם את וגם ילדיך זכאים לאזרחות אוסטרית.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
ערן וגנר, משרד עורכי דין
055-4532889
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

ניתן לחלק את סוג המסמכים לשניים: מסמכים אוסטריים המעידים על אזרחות או תושבות קבע של אבי/אם המשפחה שעזב את אוסטריה לאור רדיפה ע"י הנאצים ועוזריהם ומסמכים הקושרים בין המבקש לאבי/אם המשפחה שמוצאו אוסטרי....
המשך תשובה