שלום, לפני כשנתיים מכרנו ורכשנו דירה. הדירה שרכשנו היא מקבוצת רכישה (עדיין לא מאוכלסת) ואנו רוצים למכור אותה ולקנות דירה יותר גדולה. מה המיסים שעליי יהיה לשלם?
בעיקרון המיסים הקיימים הם מס רכישה ומס שבח. לא אוכל לענות לך ספציפית, ללא נתונים ובכל מקרה לא במסגרת ראשונית זו. ייתכן שהדירה הקיימת לא נחשבת לדירה לצורכי פטור ממס.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
אושר אלקיים משרד עורכי דין
055-4533054
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

אריק שלום. במקרה של העברה חוזרת, רשות המיסים תבחן את העסקה בצורה מדוקדקת (בניגוד "להעברה רגילה" ללא תמורה). המטרה של המיסוי היא להבין האם ההעברה (הראשונה והשניים) נעשית לצורך חיסכון במס - ואם התשוב...
המשך תשובה