ירשתי 50% בשתי דירות.מאבי(50% כבר ירשתי בעבר ) אצל המוריש אחת מהן גם הייתה בירושה. האם הוא נחשב לבעל דירה מזכה לצורך מס שבח כאשר אני אמכור אחת מהדירות. אודה למענה
בהתאם לפטור מס שבח של דירה שהתקבלה בירושה, יש לעמוד במספר תנאים. לא די בכך שאביך היה זכאי לפטור ממס שבח לו היה מוכר את הדירה, אלא קיים תנאי לפיו הייתה לו רק דירה אחת במותו. תנאי זה לא מתקיים.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
אושר אלקיים משרד עורכי דין
055-4533054
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

רפי שלום. תכנון מס מהסוג שציינת הוא מורכב במיוחד. ראשית - המילים "ברור לי" זה מתכון לאסון. תחום מיסוי המקרקעין מורכב לאין שיעור וכל עסקה (גם הפשוטה ביותר) כרוכה בתכנון מיסוי. במקרה שציינת, צר...
המשך תשובה