אני נכה 100 אחוז משלטונות המס. רכשתי דירה וביקשתי פטור ממס רכישה. נדרש להמציא להם את המסמכים שהגשתי לועדה רפואית שקבעה את אחוזי הנכות. האם זה חוקי והאם מסמך של רשות המיסים לא מחייב את אנשי הנדל"ן?
הדרישה ברגיל היא לאישורי הנכות ולא למסמכים שהוגשו ואשר בגינם הוכרת כנכה... לא ברור הרקע לדרישה במקרה זה ולא ברור למי הכוונה "אנשי הנדל"ן...
שאלו את מנהל/ת הפורום:
אושר אלקיים משרד עורכי דין
055-4533054
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

שלום רב דוד. במקרה שציינת ניתן יהיה להעביר את הדירה לבת ללא תמורה (ובתנאים שקיימים בחוק ובחוזרי מיסוי מקרקעין), ויום למחרת למכור את הדירה שנותרה בפטור ממס שבח. יחד עם זאת - סמיכות זמנים בין העבר...
המשך תשובה