שלום,אני עומד למכור מגרש אשר נקנה (ונרשם בטאבו) על ידי אבי בשנת 1965,המגרש עבר אלי בירושה בשנת 1981. שתי שאלות- א. על איזו שנה מסתכלים בכל הנוגע למס השבח? ב. על פי איזו שנה אני אשלם יותר? תודה רבה!
ככל שאביך נפטר לפני אפריל 1981 הולכים לפי השווי של הנכס במועד הפטירה וזה לא נתון לאפשרות בחירה.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
אושר אלקיים משרד עורכי דין
055-4533054
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

משה שלום. מבחינת רשות המיסים הורשה אינה חייבת במס, אלא אם שולם כסף מחוץ לעיזבון (למשל קונים את החלק של האחים או מעבירים כסף בסמיכות לכך), או במקרים חריגים אחרים. בברכה, עו"ד אושר אלקיים...
המשך תשובה