שלום רב, האם ישנה אפשרות לדחיית תשלום מס הרכישה המוגדל בשיעור 8% כאשר לא מצליחים למכור את הדירה הראשונה. רכשתי דירה לפני כשנה וקצת עוד בטרם מכרתי את הדירה בה אני מתגורר. כעת אני מעוניין לדעת מה קורה באם יעברו 18 החודשים שבהם אני יכול למכור את הדירה הראשונה אך לא אצליח למכור אותה בפרק זמן זה. האם ניתן לקבל הארכת זמן ומבלי לשלם את המס המוגדל? תודה .
אפשרויותיך הן שתמכור בפחות או שתשלם מס רכישה של 8% ותישאר עם שתי הדירות
שאלו את מנהל/ת הפורום:
אושר אלקיים משרד עורכי דין
055-4533054
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

ריווה שלום רב אענה על השאלות כסדרן: אם תרכשו דירה שנייה להשקעה, מס הרכישה יהיה 8% מהשקל הראשון. אם תרצו לרכוש דירה שנייה, ולמכור את הדירה הראשונה, אז יש אפשרות להנות ממדרגות מס רכישה של דירה ...
המשך תשובה