אני ואשתי בעלי 2 דירות אנחנו עומדים להתגרש,אני מוותר על דירה אחת בשווי 2.5 מיליון ₪ לטובת אשתי והילדים ומצד שני אשתי מוותרת על הדירה השנייה בשווי 1.3 מיליון ₪ לטובתי -אני מתכוון למכור אותה ולקנות דירה בשווי 1.5 מיליון ₪ האם אני צריך לשלם מס שבח?
אין בשאלה מספיק נתונים בכדי לייעץ לך.
לא ברור, למשל, בכמה קנית את הדירה הזולה יותר. אם קנית אותה ב 1,500,000 ש"ח אז גם אם יחול מס שבח הוא יהיה אפס.
אתה זקוק לייעוץ משפטי מכוון ומדויק ולדיווח נכון.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
אושר אלקיים משרד עורכי דין
055-4533054
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

שלום רב איריס מיסוי התא המשפחתי הוא נושא סבוך במיוחד שמחייב בדיקה פרטנית של כלל היבטי המיסוי בטרם ייעוץ. בברכה, עו"ד אושר אלקיים...
המשך תשובה