שלום. אני התגרשתי לפני כ3 שנים ומכרתי את הנכס לגרושתי, הנכס הועבר בטאבו. לאחרונה קניתי דירה ראשונה ונשלח לי חיוב לשלם מס רכישה, מבירור שעשיתי אצל העו״ד שמכרתי הוא אמר שבגירושין לא מעדכנים את מיסוי המקרקעין, רציתי לשאול מה אני צריך לעשות? תודה
שעוה"ד יפנה למיסוי מקרקעין עם הסכם הגירושין ונסח הטאבו כדי להוכיח שזו דירתך היחידה
שאלו את מנהל/ת הפורום:
אושר אלקיים משרד עורכי דין
055-4533054
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

חביב שלום רב עברת נכס בין בני זוג (מתנה) אכן פטורה ממס רכישה, אך במקרה שלך זה לא יעזור כיוון שאת מס הרכישה החל על הרכישה המקורית מהמשפחה. כל עוד דחיית המס הייתה לגיטימית לפי התנאים שנקבעו, אין דרך ...
המשך תשובה