קיבלתי רבע דירה בירושה מאימי לפני כ-6 שנים. עכשיו 4 אחים שלכל אחד יש רבע דירה רוצים למכור את הדירה שקיבלו בירושה מהאם. אני מכרתי דירה לפני כשנתיים. אז קיבלתי פטור ממס שבח כי לא מכרתי אף דירה ב-4 השנים האחרונות. עכשיו אם אני מוכר את רבע דירה הזאת שניתקבלה בירושה , האם אני פטור ממס שבח? יש לציין כי לאימי ז"ל הייתה רק דירה אחת בלבד והיא לא מכרה אף דירה ב-4 השנים שקדמו לפטירתה. זאת דירת מגורים רגילה. תודה רבה מראש.
נראה שהתקיימו תנאי הפטור בגין ירושה. אם התקיימו התנאים, תהיה פטור ממס שבח
שאלו את מנהל/ת הפורום:
אושר אלקיים משרד עורכי דין
055-4533054
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

רז שלום רב. חוזרי מיסוי מקרקעין לא עומדים על ההבדל בין שני המועדים לכן כדאי ללכת לפי המאוחר מבין השניים. יחד עם זאת חשוב לשים לב שקיימים 2 סוגים של טופס 4 - אחד למערכות ואחד לאכלוס - וכדאי לא ל...
המשך תשובה