שלום, מכרתי את דירתי היחידה. העו"ד שטיפל במכירה הגיש שומה עצמית למס שבח. הם חזרו עם בקשה לסכום גבוה יותר ואותו שילמתי. לאחר השלמת עסקת המכירה הגיעה השומה הסופית והסתבר ששילמתי יותר מידי ומגיע לי החזר. איך מקבלים את ההחזר הזה? תודה רונן
שולחים מכתב דרישה לקבלת ההחזר או שהולכים פיזית למס שבח ותובעים את ההחזר.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
אושר אלקיים משרד עורכי דין
055-4533054
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

בנימין שלום. בעולם המשפט אין כמעט את המונח "תמיד" או "בדרך כלל". במקרה המתואם, אם קיבלת דירה ממישהו שאינו נחשב לקרוב, יחול מס שבח במכירה, אלא אם קיים פטור אישי (49ב2). המס ישולם כאשר נכנסים בנעל...
המשך תשובה