אני מעוניין להשתתף במכרז של מקרקעי ישראל, השטח שמוצע במכרז 504 מ"ר וזכויות הבנייה לפי התב"ע 30% לתכסית 60% אחוזי בנייה מרביים ל 2 קומות, ואפשרות לבנות 2 יח'. ברצןני לבנות דו משפחתי חלק את הקרקע ומכור את 2 היח' בנפרד מכיוון שזהו מכרז אני לא יכול להעריך את עלות הקרקע לפי הערכות של מתווכים באזור ניתן יהיה למכור כל יח' בסכום של 3.2 מיליון ₪ כלומר סה"כ הכנסות 6.4 מיליון ₪ איני מחזיק בנכסים כלל, ולא רכשתי/מכרתי נכסים עד היום אשמח לקבל עזרה בחישוב המיסים שיש לשלם על הקרקע ועל הבנייה מס רכישה ? מס שבח ? היטל השבחה ? מס מכירה ?
מדובר בייעוץ ובתכנון מס מאוד מורכב אותו לא ניתן לבצע במסגרת ראשונית זו.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
אושר אלקיים משרד עורכי דין
055-4533054
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

שחר שלום רב. לצורך מענה על השאלות יש לבחון את הסכם הפינוי בינוי, את הדיווחים למיסוי ומאפיינים נוספים. נציין כי במקרה של מכירת דירות כאלה בעבר רשות המיסים החילה תשלומים של מס שבח, ועל כן יש לנקוט...
המשך תשובה