מזה עשר שנים ברשותי דירה ברעננה (שווי 2.5מיליון שח) ולפני שלוש שנים ירשתי חלק בשלוש דירות שהיו שייכות לאימי (כלל החלקים לא עולה על מיליון שח). האם עלי לשלם מס שבח במידה ואמכור את הדירה ברעננה או כל אחת מהחלקים של הדירות שיירשתי) ?
בועז
תלוי בחלק שירשת, בפטור שהיה או לא היה למוריש, בשווי דירות הירושה ועוד ועוד
בברכה
אירית ינקוביץ, עו"ד
שאלו את מנהל/ת הפורום:
אושר אלקיים משרד עורכי דין
055-4533054
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

בנימין שלום. בעולם המשפט אין כמעט את המונח "תמיד" או "בדרך כלל". במקרה המתואם, אם קיבלת דירה ממישהו שאינו נחשב לקרוב, יחול מס שבח במכירה, אלא אם קיים פטור אישי (49ב2). המס ישולם כאשר נכנסים בנעל...
המשך תשובה