בתחילת 2014 היה ברשותי 3 דירות וכעת לאחר שמכרתי אחת ללא שימוש בפטור כלשהוא רצוני לדעת האם אוכל להשתמש בפור שבסעיף 49 ה" במכירת 2 הדירות הנוספות לצורך קנית דירת מגורים אחת תןדה מראש
הפטור היחיד הקיים היום הוא פטור בגין דירה יחידה. אין פטור אחר.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
אושר אלקיים משרד עורכי דין
055-4533054
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

שלום רב גידי בהינתן שתרכשו דירה נוספת, אחוז ההחזקה המקסימלי יהיה 1/3. יחד עם זאת הנתונים יכולים להשתנות ממקרה ומומלץ להתייעץ באופן פרטני. עו"ד אושר אלקיים (כלכלן)...
המשך תשובה