שלום, אני קניתי דירה חדשה מקבלן על החוזה לצורך הרשמה חתמתי בנובמבר 2011. תשלומי הדירה החלו לאחר קבלת היתר הבנייה באוגוסט 2012 כיום שהגעתי לשלם על הדירה במסירה, גיליתי שעליי לשלם את ההצמדה למדד תשומות הבנייה על התקופה שקדמה לקבלת ההיתר. האם יש להם זכות לחייב אותי על תקופה זאת?
עלייך לבדוק מה כתוב בחוזה.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
אושר אלקיים משרד עורכי דין
055-4533054
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

ענת שלום רב ביחס לשאלותייך: 1. קצת יותר מורכב וארוך אבל אפשר להעביר את הרישום כבר עכשיו. 2. מומלץ לבחון את הנושא לעומק על מנת להימנע מתשלומי מיסים מיותרים ולהגן על הזכויות באופן מיטיב. 3. ישנן...
המשך תשובה