יש לי מגרש במושב שרשום על שמי במנהל, אך לא ניתן לבנות עליו בשנים הקרובות מאחר שכרגע הוא תפוס על-ידי מפעל שנמצא בשטח. השאלה שלי היא, במידה ואני רוצה לקנות עכשיו דירה מיד שניה, האם הדירה שארכוש תיחשב כדירה יחידה לצורכי מיסוי (מס רכישה/מס שבח, וכ"ו.) או שעצם העובדה שיש מגרש על שמי מבטלת את הזכאות שלי לפטורים מהמיסים הנ"ל? תודה.
מגרש איננו דירת מגורים
שאלו את מנהל/ת הפורום:
אושר אלקיים משרד עורכי דין
055-4533054
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

משה שלום. מבחינת רשות המיסים הורשה אינה חייבת במס, אלא אם שולם כסף מחוץ לעיזבון (למשל קונים את החלק של האחים או מעבירים כסף בסמיכות לכך), או במקרים חריגים אחרים. בברכה, עו"ד אושר אלקיים...
המשך תשובה