שלום רב. אני גר בשכירות כבר כחצי שנה עם מספר תקלות וליקויים בדירה שבעל הבית לא דואג לתקן. לאחרונה הודעתי לו שאת חשבון המיים אשלם לו לאחר שידאג לטפל בתקלות והוא מצדו אמר (בהודעת סמס) שהוא יסגור את הברז. האם מותר לו לעשות כך ? האם מותר לבעל בית לסגור את החשמל/המיים מכל סיבה שהיא ?
לבעל הבית אסור לקחת את החוק לידיו ולנתק מים או חשמל
שאלו את מנהל/ת הפורום:
אושר אלקיים משרד עורכי דין
055-4533054
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

היי דניאל צהריים טובים התשובה היא לא. על מנת להנות מהפטור בעת מכירת הדירה וממדרגות מס רכישה של דירה יחידה, עלייך קודם למכור את אחת הדירות, ואז תוכל להיכנס לתנאי הסעיף. כמובן שיש לבחון את המקר...
המשך תשובה