האם בניה לפי חוזה החכירה במינהל חייבת בתשלום כלומר לאמי בית בן 70 מר וחוזה החכירה הוא ל100 מר היא רוצה להוסיף תוספת של 30 מר האם היא חייבת בתשלום נוסף למינהל
יש כמובן לבדוק את הזכויות עפ"י ההסכם הנוכחי עם המינהל.בדרך כלל תוספת בנייה עד 160 מ"ר פטורה .אך יש לוודא במקרה הספציפי שלך.
בברכה
שאלו את מנהל/ת הפורום:
אושר אלקיים משרד עורכי דין
055-4533054
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

יואל שלום רב. במקרה שתיארת יש סדר זמנים מסוים שאם תעמוד בו - תוכל לקבל מס רכישה של דירה יחידה עבור הדירה השנייה ופטור ממס שבח במכירת הדירה הראשונה. יש לבחון עוד מספר פרמטרים כדי לבסס את התכנון. ...
המשך תשובה