האם בניה לפי חוזה החכירה במינהל חייבת בתשלום כלומר לאמי בית בן 70 מר וחוזה החכירה הוא ל100 מר היא רוצה להוסיף תוספת של 30 מר האם היא חייבת בתשלום נוסף למינהל
יש כמובן לבדוק את הזכויות עפ"י ההסכם הנוכחי עם המינהל.בדרך כלל תוספת בנייה עד 160 מ"ר פטורה .אך יש לוודא במקרה הספציפי שלך.
בברכה
שאלו את מנהל/ת הפורום:
אושר אלקיים משרד עורכי דין
055-4533054
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

שחר שלום רב. לצורך מענה על השאלות יש לבחון את הסכם הפינוי בינוי, את הדיווחים למיסוי ומאפיינים נוספים. נציין כי במקרה של מכירת דירות כאלה בעבר רשות המיסים החילה תשלומים של מס שבח, ועל כן יש לנקוט...
המשך תשובה