שלום רב רציתי לשאול קנינו דירה שניה וקיבלנו מס רכישה בשיעור הגבוה לאחר שנתיים מקניית הדירה השניה כולל קנס וריבית הגשנו טופס לביטול וביטלו לנו את הקנס האם אפשר או נהוג לקבל גם פטור על הריבית? בברכה מיה דורי
בדרך כלל לא ניתן לקבל פטור על הריבית כי המסלול הנ"ל נבחר על ידכם מראש וידעתם או הייתם צריכים לדעת שתחוייבו בריבית
שאלו את מנהל/ת הפורום:
אושר אלקיים משרד עורכי דין
055-4533054
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

שלום רב. לרוב עסקאות מופיעות לאחר חודשיים שלושה. אם זה לא עולה לאחר התקופה הזאת - צריך לבחון את פרטי הדיווח לעסקה - לעיתים פרטי הגוש חלקה משתנים ואז העסקה לא תופיע באתר רשות המיסים. בהצלחה!...
המשך תשובה