האם יחיד שעסקו קניה ומכירה של מקרקעין חייב במס שבח ורכישה ? ואם הוא מבצע זאת כחברה האם יהיה שינוי במיסוי ? תודה
רווחיו של מי שעסקו קניה ומכירה של מקרקעין ממילא נתון לשומת מס הכנסה ועל בסיס זה עליו לבקש פטור ממס שבח, לגבי מס רכישה אין מסלול עוקף.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
אושר אלקיים משרד עורכי דין
055-4533054
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

שלום רב גידי בהינתן שתרכשו דירה נוספת, אחוז ההחזקה המקסימלי יהיה 1/3. יחד עם זאת הנתונים יכולים להשתנות ממקרה ומומלץ להתייעץ באופן פרטני. עו"ד אושר אלקיים (כלכלן)...
המשך תשובה