ברשותי בית פרטי , ובנוסף לפני כמה שנים קניתי חלק ממבנה שאמור לקום עליו בניין מגורים בקבוצת רכישה במידה ואני מעוניין למכור את הבית הפרטי ולרכוש בית אחר , האם אחשב כדירה יחידה מבחינת מס רכישה ?
לא פירטת האם המבנה מיועד למגורים
שאלו את מנהל/ת הפורום:
אושר אלקיים משרד עורכי דין
055-4533054
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

אפיק שלום. מס השבח מחושב כסך כל העלויות של הרכישה (מס רכישה, עו"ד, מע"מ, הוצאות נוספות) + עלויות הבנייה (כלל עלויות הבניה, הגמר, השלד והמחובר דרך קבע (מזגנים) + הוצאות מכירה (עו"ד, תיווך ועוד). ...
המשך תשובה