להורי ז"ל היה מגרש של דונם ורבע ועליו בנוי בית של כ- 140 מ"ר. אדמת מנהל -קיים היוון של 49 שנה . קיימת תוכנית מתאר לחלוקה של 3 חלקות. חלקה א -כולל את בית ההורים . חלקה ב' - ריק חלקה ג' - ריק ניתן לציין לא קיימת פרצלציה. חלקה א' -נמסרה ע"פ צוואה ל-5 אחים. חלקה ב' -נמסרה לאחת היורשות חלקה ג' - נמסרה ליורשת שנייה. לצורך מכירת הבית נדרש לבצע פיצול החלקות . כדי למכור את בית ההורים (חלקה א') נמסר לי שיש צורך בביצוע פיצול החלקות. מי אמור לבצע את הפיצול ותשלום הפיצול?
מומלץ לבדוק את העניין בטרם ביצוע מהלך כזה או אחר - ובכל מקרה ליווי של משרד עו"ד הכרחי בכל צעד בו תבחר בסופו של דבר. אתה מוזמן לתאם פגישת ייעוץ במשרדנו.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
אושר אלקיים משרד עורכי דין
055-4533054
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

אייל שלום. מס שבח מנדטורי/היסטורי עשוי להיות מורכב במיוחד, וחייבים לבדוק את שרשרת הזכויות (ירושה, מתנה, מכירה וכיוצ"ב) לפי השנים, השווי ופרמטרים נוספים. בנוסף, יש גם מיסים נוספים (מס מכירה, מס ר...
המשך תשובה