שלום אני גרה בבית שקניתי אותו אחרי דירה קטנה שרכשנו ושילמו בערך 60.000 שקל למס רכישה בשנת 2007 כעת אני רוצה למכור את הדירה הקטנה. כמה עליי לשלם מס שבח? והאם אקבל החזר ממס שבח על הבית בו אני גרה ? תודה רבה
השאלה לא ברורה. אם בבעלותך רק בית אחד, ואין לו זכויות בנייה נוספות, לא תחוייבי במס שבח.
אם זה ביתך השני, תחוייבי במס שבח וביכולתך לבצע פעולות להקטנתו.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
אושר אלקיים משרד עורכי דין
055-4533054
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

שלום גדי. הכלל המשפטי החשוב ביותר הוא שתכנון עושים מראש. אם אתה מתכנן לחסוך במס, עלייך לעשות זאת עוד בטרם חתימת ההסכם, ולערוך את ההסכם בצורה שתאפשר לך לשלוט על הנכס הנמכר, ותוך שמירה על זכויותיה...
המשך תשובה