שלום התחלתי להשכיר 3 דירות באוקטובר 2015 שביחד עוברות את התקרה לפטור החודשית. עד אוקטובר לא היו ברשותי ולא השכרתי כלום. האם אפשר לחשב את תקרת הפטור השנתית (תקרה חודשית * 12) ואז ה3 חודשים אינם מגיעים לתקרת הפטור או שהחישוב הוא חודשי ואז זה חייב במס ? אם כן אני מעוניין במסלול 10% תודה
הפטור הוא חודשי. החישוב הוא שנתי.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
אושר אלקיים משרד עורכי דין
055-4533054
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

חגית שלום. אין הנחה ו/או הקלה במס שבח ו/או היטל השבחה לנכה. בברכה, אושר אלקיים, עו"ד (כלכלן)...
המשך תשובה