אני וזוגתי רכשנו לפני כשנתיים קרקע מיועדת לבניה ואנו בתהליך רישוי לקראת בניה. ברכישה שולם למיסוי מקרקעין ערך של 6% מדמי היוון הקרקע. במקביל אני רוכש כעת על שמי בלבד דירה חדשה מקבלן בערך של כ- 1,300,000. האם אני נדרש לשלם מס נוסף כלשהו עבור אחד מהנכסים, ומתי ?
מס רכישה לדירה הנרכשת
שאלו את מנהל/ת הפורום:
אושר אלקיים משרד עורכי דין
055-4533054
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

משה שלום רב. במקרה בו אתה לא מוצא "קצה חוט" מומלץ לנסות להתחיל מהתחלה. תחפש בבית שלך או של מי שמכרת. תפנה לעורך הדין שייצג אותך (תזכור למי נתת את המספר שלו פעם). אם אתה לא מוצא - מומלץ לפנות ...
המשך תשובה