שלום, דירה שנמצאת כיום בבעלותי, אני מעונין לרשום אותה גם על אחותי. האם קיימות אגרות ו\או מס שבח במקרה זה? תודה מוטי
עלייך לבצע העברה ללא תמורה. במקרה כזה לא יהיה מס שבח אולי יש צורך בבירור יסודי של הנסיבות: מכירה? העברה עקב ירושה? וכיוצ"ב.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
אושר אלקיים משרד עורכי דין
055-4533054
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

היי אורטל מס השבח מחושב לפי סוג הנכס הנמכר (דירה או נכס אחר), ועל פי היבטים אישיים של כל אחד מהמוכרים (דירה יחידה, דירה נוספת וכו`). במקרה שציינת - תלוי כמה דירות יש לכל מוכר. בברכה, עו"ד או...
המשך תשובה