שלום, דירה שנמצאת כיום בבעלותי, אני מעונין לרשום אותה גם על אחותי. האם קיימות אגרות ו\או מס שבח במקרה זה? תודה מוטי
עלייך לבצע העברה ללא תמורה. במקרה כזה לא יהיה מס שבח אולי יש צורך בבירור יסודי של הנסיבות: מכירה? העברה עקב ירושה? וכיוצ"ב.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
אושר אלקיים משרד עורכי דין
055-4533054
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

רחל שלום. בעת מכירת הקרקע יחול מס שבח מוערך של כ-35% משווי המקרקעין. בנוסף עשוי לחול מס יסף. מעבר לאלו - עשוי לחול היטל השבחה בעת המכירה והיטלים נוספים. אם הקרקע היא קרקע של המנהל - עשויים לח...
המשך תשובה