שלום, רכשתי דירה חדשה מקבלן בתאריך 1/3/14 והצהרתי כי את הדירה הנוכחית אני אמכור. מס הרכישה חושב כדירה יחידה. ברצוני כעת להשאיר ברשותי את הדירה הנוכחית. שאלתי היא האם מס הרכישה לדירה שנייה יחושב ע"פ מדרגות המס הנוכחיות או ע"פ המדרגות נכון למועד רכישת הדירה
מועד הרכישה
שאלו את מנהל/ת הפורום:
אושר אלקיים משרד עורכי דין
055-4533054
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

שלום רב. מתוך מה שציינת, ניתן להבין שמדבור בזכויות קשיש. זכויות קשיש מחייבות בדיקה פרטנית של הוראות ההסכם. יחד עם זאת - מי שיבחר את התשובה - הוא היזם. לכן יש חשיבות להתייעצות והכוונה בנושא. ...
המשך תשובה