שלום, רכשתי דירה מקבלן לפני שנה וחצי, שילמתי מס רכישה כעל דירה יחידה בכוונה למכור תוך שנתיים את דירתי הקיימת. הנסיבות השתנו והנני מבקש למכור כיום את הדירה שרכשתי מהקבלן, ולהישאר בדירתי הקיימת. הדירה מהקבלן טרם הושלמה. אין רווח במכירה. האם עצם המכר של דירה זו, ישנה במשהו את מס הרכישה ששילמתי?
כן. תוכל לחזור למעמד של בעל דירה יחידה.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
אושר אלקיים משרד עורכי דין
055-4533054
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

בנימין שלום. בעולם המשפט אין כמעט את המונח "תמיד" או "בדרך כלל". במקרה המתואם, אם קיבלת דירה ממישהו שאינו נחשב לקרוב, יחול מס שבח במכירה, אלא אם קיים פטור אישי (49ב2). המס ישולם כאשר נכנסים בנעל...
המשך תשובה