שלום 1. קנינו דירה 4/14 וקיבלנו מפתח ב 4/15 דירה חדשה מקבלן - דירה ראשונה. 2. יש לי קונה לדירה - השאלה האם צריך לשלם מס רכישה בעת המכירה על הרווח? אנחנו גרים בדירה שנה וארבעה חודשים. 3. במידה וצריך לשלם מס אז כמה אחוזים? אשמח לקבל ייעוץ בעניין מירה
מס רכישה משלמים ברכישה. במכירה משלמים מס שבח. אם לא גרתם בדירה 18 חודשים תאלצו לשלם מס שבח. מס השבח יכול להגיע ל 25% מהשבח אולם הוא ניתן להקטנה.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
אושר אלקיים משרד עורכי דין
055-4533054
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

אפיק שלום. מס השבח מחושב כסך כל העלויות של הרכישה (מס רכישה, עו"ד, מע"מ, הוצאות נוספות) + עלויות הבנייה (כלל עלויות הבניה, הגמר, השלד והמחובר דרך קבע (מזגנים) + הוצאות מכירה (עו"ד, תיווך ועוד). ...
המשך תשובה