שלום רב, אני קיבלתי בירושה 12.5% מדירת מדודתי ז"ל, שלא היו לה ילדים. אני אחינית מצד בעלה. לדודה לא הייתה דירה נוספת. ברשותי חצי דירה שבה אני מתגוררת ועוד שתי דירות שקיבלתי בירושה מהורי ז"ל. ברצוני לדעת איזה מיסים אני צריכה לשלם על מכירת 12.5% של הדירה? בכבוד רב ותודה מראש, סמדר
המס החל הוא מס שבח אם כי בהחלט ייתכן שתוכלי לקבל פטור במקרה זה בכפוף לבדיקת כלל הנתונים.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
אושר אלקיים משרד עורכי דין
055-4533054
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

משה שלום רב. במקרה בו אתה לא מוצא "קצה חוט" מומלץ לנסות להתחיל מהתחלה. תחפש בבית שלך או של מי שמכרת. תפנה לעורך הדין שייצג אותך (תזכור למי נתת את המספר שלו פעם). אם אתה לא מוצא - מומלץ לפנות ...
המשך תשובה