שלום, בהינתן ויש ברשותי חלק יחסי (50 אחוז) בקרקע המיועדת לבניית יחידת דיור (כרגע בתהליכי תכנון ובשנה הקרובה תחל הבניה) כעת ברצוננו לקנות דירה מקבלן או דירת יד שנייה עד גובה המדרגה הראשונה. האם יהיה עלינו לשלם מס רכישה או שזה נחשב דירה יחידה ונהיה זכאים לפטור עד הדרגה הראשונה? האם התשובה לשאלה הראשונה משתנה בהתאם למצב הבניה (התחלת תכנון\בנייה\קבלת טופס 4)? נ.ב. לא יודע אם זה רלוונטי או לא אבל הקרקע ניתנה במתנה. תודה, מור.
בעת העברת המתנה הוגש טופס דיווח, מש"ח, מה דווח שם?
שאלו את מנהל/ת הפורום:
אושר אלקיים משרד עורכי דין
055-4533054
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

רון שלום רב. עליכם להסיר את האבא באופן מיידי. העובדה שזה לא בוצע בטאבו לא מסירה את האחריות בטיפול ברישום. עליכם לבצע את הפעולות הנדרשות להשלמת הרישום בטאבו. מוזמנים לפנות אל משרדנו ונשמח ללוו...
המשך תשובה