האם לאחר מכירת דירה שנתקבלה במתנה וקניית דירה חדשה לאחר מס' שבועות/חודשים יש צורך בתקופת צינון כדי לזכות בפטור מס רכישה או שאין צורך להמתין. הדירה נרשמה על שמי בשנת 2012 ונמכרת בימים אלו לכל המאוחר עד פברואר 2017
מאחר ועברו 5 שנים לא צריכה להיות בעיה
שאלו את מנהל/ת הפורום:
אושר אלקיים משרד עורכי דין
055-4533054
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

קארין שלום רב השאלה שלך קצת טריקית - שכן לא ברור אם יש רווח (שבח) בעסקה או שלא. עוד אני מבין מנתוני השאלה שלא רכשת/מכרת דירה זמן רב, לכן אולי את חושבת על הפטור "הישן" של פטור מדי 4 שנים (יכול לה...
המשך תשובה