אם אני עושה כל עסקה מכל סוג ויש לי 4 ילדים מתחת לגיל 18, האם תמיד כל פעולה שתיעשה על שמם תיחשב שנעשתה תחת תא משפחתי אחד? הם זה תקף על כל פטור או עסקה במקרקעין או שיש מקרים שכן אפשר לרשום על שמם ביצוע העסקה ? אשמח מאוד לדעת. סמי
כל עסקה הקשורה בזכויות וחובות של קטין צריכה לקבל את אישור ביהמ"ש.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
אושר אלקיים משרד עורכי דין
055-4533054
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

אברהם שלום רב מדי סוף שנה רשות המיסים חוככת בידיה וחושבת על גזירות שנועדו להכניס כסף למדינה. השנה עלה למוקד מס רכוש. המס אמור להיו מחושב לפי שווי הוגן. אם הקרקע חקלאית - התשלום הוא נמוך מאוד. ...
המשך תשובה