שלום, לבן זוגי יש דירה על שמו מלפני הנשואים ולי אין, וכעת אנו רוצים לקנות דירה משותפת בשווי 2,000,000 הבנתי שהוא צריך לשלם 8% ממליון כלומר ממחצית הסכום. האם אני לא משלמת כלל מס רכישה? כי החלק שלי לא מגיע למדרגות התשלום כלומר מליון שש מאות? או שעלי לשלם בכל זאת מס רכישה 5% מ 1,000,000? תודה רבה
חלקך יחושב על פי פטור, וחלקו-מלא.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
אושר אלקיים משרד עורכי דין
055-4533054
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

משה שלום רב. במקרה בו אתה לא מוצא "קצה חוט" מומלץ לנסות להתחיל מהתחלה. תחפש בבית שלך או של מי שמכרת. תפנה לעורך הדין שייצג אותך (תזכור למי נתת את המספר שלו פעם). אם אתה לא מוצא - מומלץ לפנות ...
המשך תשובה