שלום רב, בעלי תושב חוזר משנת 2012 לאחר שהות של 6 שנים בארצות הברית . שנתיים לאחר עלייתו רכשנו דירה בפטור ממס רכישה היות והסכום לא עלה על התקרה טרם נוצלה ההטבה של תושב חוזר ( חשוב לציין כי לא מדובר בתושב חוזר ותיק אלא תושב חוזר רגיל )כעת אנו לפני רכישה של דירה נוספת למגורים עם השארת הדירה הראשונה משמע שיהיו לנו 2 דירות בבעלותיינו השאלה אם בעלי יחוייב במס רכישה מלא או חלקי?
מלא
שאלו את מנהל/ת הפורום:
אושר אלקיים משרד עורכי דין
055-4533054
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

היי טלי במקרה האמור התשובה לא נמצאת בחקיקה אלא בפסיקה. נקבע שרכישת חלק מסוים מדירה נוספת באותו בניין מהווה השלמה של זכויות באותה דירה. מומלץ לבחון את הנושא לפני ביצוע פעולה משפטית - מוזמנת לפ...
המשך תשובה