שלום, אנחנו שלושה אחים, קיבלנו בית פרטי בירושה שנקנה בשנת 1979. נודע לנו שאין לבית היתר בנייה וצריך לעשות לו איחוד חלקות, כרגע אנחנו בתהליך של איחוד חלקות. שאלה שלי היא - אחד האחים מעונין לרכוש את החלק של אחים אחרים האם ניתן לרכוש בית ללא היתר? הבנתי שצריך לשלם השבחה - מה ניתן לעשות כדי לא לשלם השבחה האם אפשר לרכוש את האדמה כי גם ככה אין היתר למבנה?
שאלו את מנהל/ת הפורום:
אושר אלקיים משרד עורכי דין
055-4533054
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

שלום רב השאלות שציינת לא ברורות. יחד עם זאת, אם הבנתי אותך נכון, במועד רכישת הדירה השנייה תחוב במס רכישה של דירה שנייה. מס רכישה משלמים 60 ימים ממועד ביצוע העסקה. בברכה, אושר...
המשך תשובה