עו"ד ינקוביץ, שלום רב. להורי 3 דירות והם שוקלים להעביר לי אחת מהן במתנה. יש לי כבר דירה אחת משלי. כאשר אמכור בעתיד את הדירה שקיבלתי במתנה - האם מס השבח שאצטרך לשלם יחושב רק על השבח של הדירה מרגע קבלתה מהורי או שמא מן היום שבו הורי קנו את הדירה (לפני 20 שנה)? אם אופציה מס' 2 היא הנכונה, אזי אני מבין שקיים פטור על השבח אשר ארע לפני שנת 2014. האם זה נכון? תודה מקרב לב! דודי
דודי שלום, בהנחה שתקבל את הדירה במתנה ובהמשך תרצה למכור אותה תחוייב במס שבח - כאילו הוריך מכרו אותה לכל דבר ועניין.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
אושר אלקיים משרד עורכי דין
055-4533054
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

אבנר שלום. אתה תחוב בתשלום מס שבח על כל הדירות, למעט האחרונה שתוכל להצהיר עליה כדירה יחידה. כמובן שיש לבחון את המקרה במלואו על ידי מומחה מיסוי בטרם ביצוע פעולה משפטית. בהצלחה, אושר אלקיים, ע...
המשך תשובה