שלום רב, ביום 1.1.14 היו בבעלותי 2 דירות, שתיהן נמכרו ב-2014 לפי חישוב לינארי. ב-2015 רכשתי 2 דירות אחרות, אחת נמכרה ב-2017 בתשלום מס של 25% כך שכרגע יש בבעלותי דירה אחת בלבד שארצה למכור בעתיד. יש איזה סיכוי לקבל עליה פטור ממס שבח מתישהו ? (למרות ב-1.1.14 החזקתי בשתי דירות)
בהנחה שזו אכן דירתך היחידה אזי החל מ - 2018 תוכל למכור אותה בפטור.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
אושר אלקיים משרד עורכי דין
055-4533054
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

שלום רב. במקרה המתואר יחול מס שבח במכירת הדירה הראשונה. במכירת הדירה השנייה (ובתנאי ואין דירות נוספות), תוכלו לקבל פטור ממס שבח עבור מכירת דירה יחידה. מוזמנים לפנות אל משרדנו ונשמח לייצג בעסק...
המשך תשובה